16 Nisan 2008

ANA ARI HAZIRLIKLARI

Ana arı üretmek için bazı hazırlıklar yapıyorum. Yapacağım ana memelerinde hastalık olmasın diye kovanlarda arıların yapmış olduğu petekleri (dalakları) kullandım.
Ana memelerini yapmak için paslanmaz çubuk yaptım ama paslanmaz çubuktan çok fırça sapını kullandım.

Ana memelerini fırça sapından çıkartmadan önce düzeltmek için kestim.
Ana memelerini yaptığım paslanmaz çubuk ve fırça sapı.

Larva transferi yaparken kolaylık olsun diye, ana memelerini dizdiğim çıtalar, yanlardan tek çiviyle çakıldığı için oynuyabiliyor.

2 yorum:

yalovalı arıcı dedi ki...

inşallah umduğun gibi olur başarılı bir şekilde ana üretebilirsin.eh artık komşuda pişer bizede düşer:) fazla ana olursa ne yapacam diye düşünmezsin gelir alırım ben :)
çalışmalarında başarılar...

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Gişan görüntüler mükemmel bu mükemmelliğin üretimede yansımasını diliyor,sevgiler sunuyorum kolay gelsin.